Friday, March 28, 2008

..........

السلام عليكم ورحمة الله

أنا عارف انكو تلاقيكو زهقانين مني ومن أشعاري

فقلت أغير وأجيب جديد

جيت انهارده وجايب معايا مفاجأه
لأ .. دول اتنين

أولاهما ... فيديو لأخي وحبيبي محمود سليمان أبو العزم وهو يلقي زجل جميل له في حفل افتتاح حملة التوعيه ضد الفيروسات الكبديه

أسيبكم معاه





والمفاجأه التانيه
فيديو برضه ... للعملاق الرائع نزار قباني

وقصيده بموت فيها واسمها .. الديك
أسيبكم مع الديك اللي بيدن ده ... الساعه قربت علي الفجر

اضغطوا علي الصوره اللي تحت دي بس
nezar

11 comments:

last knight said...

الله ينور يا محمود
بس احنا مزهقناش من شعرك ولا حاجة
ما تعملش حجة علشان مفيش جديد يعني
-----------------
وبالنسبة للفيديوهات أكيد جميلة
طالما منك
وطالما أخونا محمود سليمان فيها
والريس الكبير نزار
انا كان نفسي أشوفهم والله
بس النت وحش جدا جدا
حشوفهم وقت تاني
بس انا قلت احجز الرد الاول دلوقت
------------
c u

Sometimes the heart sees what is invisible to the eye said...

السلام عليكم جميل اوى الفيديو وانت واضح انك بتحب محمود اوى يارب يديمها محبه يارب وكمان واضح انك بتحب نزار بس كويس انك عرضت فيديو محمود لانى اول مره اشوفه وهو بيلقى شعر ربنا يوفقك ونشوف القاءك انت كمان ومره تانيه ربنا يديم عليكم الاخوه والصداقه

محمود ابوالعزم said...

حوده

انا بجد مش عارف اشكرك ازاي
جزاك الله كل خير
والله كنت هعيط وانا بششوف الفيديو
رغم ان الكللام مش مؤثر ولا حاجه
بس عشان آثرتني على نفسك وحطيت الفيديو ده
رغم ان القائك احسن مني الف مرة
انا مش هقدر اقول غير زي مادوك موني قالت
ربنا يديم الاخوه والصداقه دي

د/اجدع بنوته said...

رائع محمود سليمان ابو العزم كعادته

ورائع الديك طبعا

عيب عليك محدش طبعا زهق منك

اشجينا يازميل كمان وكمان

عمر said...

ياه يامحمود تصدق صدعتنا من كتر ما بنحب نقرأ شعرك بقى يجيلنا صداع لما ما بنقراش ... نظام إدمان يعني

لا فعلا ربنا يكرمك يا حوده على شعرك وعلى أخلاقك ، كون انك تحط فيديو فيه محمود ابو العزم مش انته ، فده فعلا قمة الحب والإيثار ، رربنا يديمهم بينكم

..............................
بالنسبة لالقاء ابو العزم فمش محتاج تعليق ، وفعلا القصيدة دي جميلة ، ربنا يوفقه ويزيده حب

وتحياتي لك يا محمود وأنتظر منك المزيد عشان الصداع يروح

عمر said...

بالمناسبة أنا نسيت أأقولك

إن شاء الله قريبا .. على مدونتي مفاجئتان من نفس نوعية مفاجآتك

تحياتي

۩۝۩ Dr. Flavio ۩۝۩ said...

شكرا لكم جميعا اهتمامكم وزيارتكم للمدونه

وأعتذر عن الغياب الذي هو بسبب انقطاع النت

ولا أعلم إلى متى سيستمر الغياب

دعواتكم

أحمد سعيد بسيوني said...

تسلم يا محمود ويا محمود

محمد مارو said...

ازيك يا مان

ازاى تكون من المحله و منعرفش بعض ؟

ايه رئيك نتعرف ؟

منتظر ردك
و نورت مدونتى يا جميل

Dr.Mohammed Gohary said...

لا بجد محمود شاعر جبار والالقاء كويس جدا جدا
تحياتي يا نجم
وربنا يديم المحبه

سلامي لكل رجالة الغربية من طب الزقازيق مني محمد الجوهري ملك ميت غمر والسودان والكونغو الدكتاتوريه وزيمبابوي وأنجولا وتنزانيا

dina said...

اه انا كمان بموت فى القصيدة دى بتاعة نزار لانها جديدة جدا و جريئة لحد دلوقتى..ما بالك بقى وقت ما قالها كان ايه رد الفعل
تحياتى

لغتي .. هويتي

لغتي .. هويتي

شاركونا

شاركونا

أهلا بكم


نظرا لأني متيم بالشعر قراءة وكتابة ... لذلك أحببت أن أضع هنا كتاباتي وأيضا روائع القصائد التي قرأتها أو سمعتها

About Me

My photo
مدخلتش بلوجر لا عشان الشهرة ولا عشان السياسة .. ((انا داخل أكتب براحتى .. داخل أكتب اللي فعلا احب أقراه)) عشان لما أكبر كده وأبقى عجوز وأفتح النت وأجيب المدونه من أولها ... أقول ياااااااااه ... كانت أيام

دَوِّن

ما رأيكم في شكل مدونتي الجديد

Followers

Powered By Blogger