Tuesday, June 5, 2007

كده نسيتي؟؟

بسم الله الرحمن الرحيم

مش عارف الحاله اللي فيها الأيام دي من ايه ؟؟
يمكن من آثار العدوان الغاشم لأوراق البابليك هلث (اللي بصراحه كلها هلس)والتي هجمت هجمه شرسه علي حياتي ولكن من يبالي

بدأت أكتب باللهجه العاميه ... مع اني مكنتش بعرف قبل كده خالص

كده نسيتي؟؟


كده نسيتي وفارقتي قلبي وهوايا
وسـبتي البعد يبقي لحبنا نهايـه
ليه متجيشي عشان أكتب بأشواقي
كلام قـلبي وأكمل حبنا روايه

تعالي وضيعي عذابي ... ياعمري وكل احبابي

بدمع العين أنا باكتب ... حنيني وشوقي وعتابي


كده نسيتي وسبتيني مع انيني
يعـذبني ويدبح حـبي وسنيني
لكن صورتك هتفضل لو يعدي العمر
بتملا كياني ومهما بعدتي تحييني

تعالي وضيعي عذابي ... ياعمري وكل احبابي

بدمع العين أنا باكتب ... حنيني وشوقي وعتابي


أنا مش ممكن أنسي الكلمه قلتيها
ده حـبك هـو دنيايا هاعـيش فـيها
ومهما لاقيت من الظلم وم القسوه
بـقربك ليا هانسى الكون وأعديها

تعالي وضيعي عذابي ... ياعمري وكل احبابي

بدمع العين أنا باكتب ... حنيني وشوقي وعتابي


ليه بس بعد الغرام كله كده نسيتي
هجرتي وانتي اللي جوه قلبي دقيتي
بأجمل حب في الدنيا سوا عشناه
وأجـمـل فـرح لما لـقـلبي حبيتي

تعالي وضيعي عذابي ... ياعمري وكل احبابي

بدمع العين أنا باكتب ... حنيني وشوقي وعتابي


2 comments:

quiet_storm said...

السلام عليكم محمود

اكيد البابليك لازم يبقى له بصمه كبيره وتأثير واضح

معاك ان عذاب البابليك حاجه لا تحتمل

بس ان شاء الله هيعدى على خير

بدايه جيده جدا كاول مره تكتب بالعاميه كماذكرت

بالتوفـــــــــيق ان شاء الله

l0ma said...

على فكرة دى تنفع اغنية جامدة جدا وتكسر الدنيا كمان

لغتي .. هويتي

لغتي .. هويتي

شاركونا

شاركونا

أهلا بكم


نظرا لأني متيم بالشعر قراءة وكتابة ... لذلك أحببت أن أضع هنا كتاباتي وأيضا روائع القصائد التي قرأتها أو سمعتها

About Me

My photo
مدخلتش بلوجر لا عشان الشهرة ولا عشان السياسة .. ((انا داخل أكتب براحتى .. داخل أكتب اللي فعلا احب أقراه)) عشان لما أكبر كده وأبقى عجوز وأفتح النت وأجيب المدونه من أولها ... أقول ياااااااااه ... كانت أيام

دَوِّن

ما رأيكم في شكل مدونتي الجديد

Followers

Powered By Blogger